Flexkamer

De flexkamer, gelegen aan de noordzijde van het pand, is onder andere al gebruikt als tijdelijk atelier, expositieruimte en voor maaltijden met groepen. We willen deze kamer verder ontwikkelen als multifunctionele ruimte, die geschikt is voor creatieve activiteiten zoals buurtworkshops, een galerie en als leslokaal.

stichting 751 flexkamer kunst

Plannen voor inzet van de flexkamer

• Workshops, bijvoorbeeld kunst maken met lokale kunstenaars, filmavond met bespreking, kookworkshops
  • Vergaderruimte voor buurtinitiatieven, gemeente Delft, etcetera.
  • Kookklassen
  • Praktijkles lokaal voor verstandelijk beperkten uit de buurt in samenwerking met stichting Philadelphia
  • Gebruik voor kleine groepen uit de buurt
  • Kleinere/parallelle buurtmaaltijden, samenkomsten en cursussen
stichting 751 flexkamer expositieruimte

Plannen voor investeringen in de flexkamer

De flexkamer is momenteel vooral een kaal en leeg kantoor met vloerbedekking. Voor de diverse toepassingen van de ruimte hebben we een en ander aan tijdelijke maatregelen getroffen, maar als duurzame oplossing is in deze ruimte een slijt- en krasvaste vloer nodig. Daarnaast meubilair wat flexibel in te zetten is, met daarbij een groot opbergmeubel waar alle losse meubels in passen. Op deze manier kan de ruimte snel omgebouwd worden voor activiteiten als dans of spel.

Onze andere ruimtes

Bekijk ook onze andere ruimtes om te ontdekken wat wij jou en de buurt aanbieden om gebruik van te maken.